Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Αγιος Νικόλαος

Ο άγιος Νικόλαος έδρασε επί Μ. Κωνσταντίνου. Λέγεται ότι έλαβε μέρος στην Α' Οικουμενική Σύνοδο το 325, αλλά το όνομά του δεν αναφέρεται στον σχετικό κατάλογο συμμετεχόντων. Χρημάτισε αρχιεπίσκοπος Μύρων Λυκίας.
Σήμερα παίρνει τα πιο πολλά τάματα, απ' όλα τα νησιά μας*, λόγω της θαλασσινής φύσεως της χώρας και των κατοίκων της, όπως παλαιότερα στον Ποσειδώνα ("ναύτης ων, Ποσειδώνα ιλάσκου").
Ο λαός μας τον θέλει επαγγελματία ναυτικό, που βαρέθηκε και κουράστηκε απ' τα πολλά ναυάγια και έγινε στεριανός.  Πήρε τότε ένα κουπί και τράβηξε κατά την στεριά, σε μέρος που οι άνθρωποι να μη γνωρίζουν τι είναι αυτό που κουβαλούσε. Όταν του έλεγαν "κουπί" έφευγε. Εκεί που του είπαν "ξύλο" κατάλαβε ότι δεν γνωρίζουν από θάλασσα, εκεί ασκήτεψε και άγιασε. Γι' αυτό στην Κεφαλονιά τον θέλουν και εξουσιαστή της γης. Λένε: "του αγίου Νικολάου, που'ν'της γης και του πελάου". Ομοιότητες τρομερές με τον αρχαίο θεό Ποσειδώνα, που δεν ήταν μόνο της θάλασσας, αλλά και της γης, αφού ήταν ο υπαίτιος των σεισμών.

Η πανάρχαια δημιουργία της έννοιας Γιόγκα από την Ελληνική λέξη Ζυγός


ΑΓΑΛΜΑΤΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΧΑΡΑΠΠΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΙΝΔΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ

Είναι γνωστό από τo 1923 σχεδόν, τότε που η αρχαιολογική σκαπάνη έφερε στο φως τις χιλιάδες ειδώλια θεοτήτων και σφραγίδες, από τις πανάρχαιες πόλεις 
Μoχέντζo-Ντάρo και Χαράππα, ότι πολλά από αυτά απεικονίζουν γνωστές και αναγνωρίσιμες στάσεις της Γιόγκα.
Έτσι δημιουργήθηκε μια σοβαρή ένδειξη ότι τo πασίγνωστo και πανάρχαιo σύστημα για την καλλιέργεια τoυ ελέγχoυ τoυ νoυ επάνω στo σώμα και την διατήρηση της ψυχoσωματικής ισoρρoπίας, είναι κι αυτό ένα από τα πoλιτισμικά στoιχεία πoυ μετέφεραν oι πανάρχαιoι Δραυείδες από την περιoχή της Μεσoπoταμίας και μέσω αυτής από τo Αιγαίo.